یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی این سعادت را پیدا کرد که در راه خدمت به مردم و ملت شریف ایران جان خود را اینگونه فدا کند و برای همیشه نام و یاد یادش در تاریخ این ملت باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام سید جلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش در راه خدمت به ملت ایران در سخنانی اظهار داشت: باید شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی را شهید جمهور و شهید خدمت به ملت و مردم ایران دانست.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مسیر خدمت به کشور به ویژه استان‌های محروم و نیازمند بود که بارزترین آن 3 سفر متوالی این شهید عزیز به استان کردستان و بررسی مشکلات این خطه از نزدیک می‌باشد که این نشان دهنده روحیه جهادی و مردمی این شهید بزرگوار می باشد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود به برخی از ویژگی‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اشاره کرد و یادآور شد: داشتن روحیه انقلابی مردمی، فروتنی، پیگیری امور و ساده زیستی و... از بارزترین صفات شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی این سعادت را پیدا کرد که در راه خدمت به مردم و ملت شریف ایران جان خود را اینگونه فدا کند و برای همیشه نام و یاد یادش در تاریخ این ملت باقی خواهد ماند و به جرات می‌توان گفت که شهید رئیسی راه شهدایی همانند شهیدان رجایی، بهشتی و حاج قاسم سلیمانی را ادامه داد و امیدواریم که راه این شهدای عزیز کماکان روشن و پررونق باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha