یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1159343
۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
4.jpg

حوزه / استاد حوزه علمیه اردبیل، گفت: آرمان خدمت به خلق دغدغه اصلی شهید رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحسن میرزاده عصر امروز در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه تخصصی ولی عصر(عج) گرمی برگزار شد، خدمت به خلق را از والاترین مظاهر عبادت معرفی کرد و اظهار داشت: همه برگزیدگان الهی اعم از انبیا و اولیای الهی و افرادی همچون شهید رئیسی خدمت گذارترین افراد به مردم هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق، توفیق و عنایتی از جانب خداوند است، افزود: با وجود همه ارزش، ثواب و برکات در عمل حسنه خدمت به خلق، اما این توفیق و عمل خداپسندانه نصیب هر کسی نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه اردبیل، شهید رئیسی را مصداق واقعی برگزیده الهی در خدمت به خلق دانست و بیان کرد: روح زلال و وارسته شهید رئیسی او را وقف خدمت به جامعه و محرومان کرده بود.

حجت‌الاسلام میرزاده تصریح کرد: شهدای خدمت با نهضت جهاد خدمت خود، به مسئولان جهان اعلام کردند که در بالاترین‌ جایگاه‌ها هم عَلَم خدمت به خلق را می‌توان حمل کرد.

وی آرمان خدمت به خلق را دغدغه اصلی شهید رئیسی معرفی کرد و گفت: برای زنده ماندن آرمان‌ها و مکتب‌های والا، شهادت تنها قالب حفظ و معرفی آنها است، بنابراین مردم باید شهدای خدمت را چراغ مسیر خود قرار دهند و همیشه قدردانشان باشند.

آرمان خدمت به خلق دغدغه اصلی شهید رئیسی بود

آرمان خدمت به خلق دغدغه اصلی شهید رئیسی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha