یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مکتب قرآن منزل رئیس جمهور شهید، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، با آیت‌الله علم‌الهدی و خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مکتب قرآن منزل رئیس جمهور شهید، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، با آیت‌الله علم‌الهدی و خانواده شهید دیدار کردند.

سران قوای قضائیه و مقننه ضمن عرض تسلیت به ایشان و اهل بیت شهید رئیسی، وی را فردی خستگی ناپذیر و کوشا توصیف کردند.

یار بزرگی را از دست دادیم

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای اظهار کرد: شهید رئیسی در طول دوران مسئولیت خود روز و ساعت نمی‌شناخت که بسیاری از این تلاش‌ها و زحمات به دوش خانواده نیز بود.

وی ادامه داد: امروز نیز پس از شهادت ایشان، با صبر بر این مصیبت در اجر شهید سهیم هستند.

رئیس قوه قضائیه با بیان این‌که یار بزرگی را از دست دادیم، گفت: خاطره همکاری‌های نزدیکی که با ایشان داشتیم از یاد نخواهد رفت.

شهید رئیسی در کسوت روحانیت دلسردی و خستگی نمی‌شناخت

محمدباقر قالیباف نیز بیان کرد: در دوره فعالیتم کسی را همچون شهید رئیسی در کار و اخلاص چه در زمان مسئولیت در آستان قدس و چه در دوره ریاست جمهوری ندیدم.

وی افزود: شهید رئیسی در کسوت روحانیت نیز دلسردی و خستگی نمی‌شناخت و همواره به آینده امید داشت.

رئیس قوه مقننه به بیان خاطره‌ای از شهید رئیسی پرداخت و گفت: اوایل دوره ریاست جمهوری به من گفتند به حضرت متوسل شدم و گفتم «دلم اینجاست ولی می‌روم برای خدمت به مردم و انجام وظیفه به عنوان خادم شما».

وی، حضور مردم را نشانه رضایت الهی از شهید جمهور دانست و اضافه کرد: آغاز دولت در دهه کرامت و تولد حضرت رضا علیه‌السلام بود و شهادتش را هم شبِ ولادت حضرت از ایشان دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha