یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شهید جمهور

حوزه/ امام جمعه جم گفت: ریاست جمهوری ۳۳ ماهه شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی نشان داد که در کشور بن‌بستی وجود ندارد و مقام والای «شهید جمهور» در میان جامعه جهانی را متذکر شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم سوگواری شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان شهیدش شامگاه چهارشنبه در جم برگزار شد.

حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در این مراسم با بیان اینکه شرط شهید بودن، شهید ماندن است گفت: سید محرومان، مرد خستگی‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران، برای همیشه بر جریده ایران اسلامی ماندگار شد.

وی افزود: ریاست جمهوری ۳۳ ماهه شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی نشان داد که در کشور بن‌بستی وجود ندارد و مقام والای «شهید جمهور» در میان جامعه جهانی را متذکر شد.

امام جمعه جم ابراز داشت: به سمت فضا و حال و هوای انتخاباتی می رویم، خود را برای انتخاب رئیس جمهوری در تراز ایشان آماده کنید.

سید علی هاشمی فرماندار جم نیز گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تلاش‌ برای حل مشکلات مردم را در اولویت خود داشت و اینگونه او و همراهانش امروز تذکره بهشت را گرفتند.

وی بیان داشت: او هیچ شأنی جز خدمت برای مردم قائل نبود، درس رئیسی برای ما مسئولان این است که تلاش همیشگی داشته باشیم و خستگی ناپذیر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha