یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به شهادت ریاست جمهور و همراهان گفت: این نوع رفتن بهترین پاداش هاست که انسان پس از عمری مجاهدت و خدمت، اینگونه با افتخار، با عزت به درجه رفیع شهادت نائل آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان امروز در نشست شورای معاونین این حوزه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه بالگرد با بیان این که این ستاره هائی که در جریان این سانحه به شهادت رسیده اند، گاهی توصیف نمی شوند، گفت: می بایست شخصیت های برجسته همراه ریاست محترم جمهور نیز در این سانحه توصیف و مطرح شوند.

دکتر امیرعبداللهیان، دیپلماسی را به معنای واقعی کلمه درک کرده بود

وی ضمن اشاره به شخصیت توانمند، مستعد، فعال و مجاهد جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه تصریح کرد: جناب آقای امیرعبداللهیان که در این سفر ریاست محترم جمهور را همراهی نمودند، حقیقتا شخصیتی محترم، توانمند و کاری بودند که در طول بیش از چهارده سال ارتباط با ایشان، می توان گفت ایشان فردی زحمتکش، توانمند و انقلابی بود، در کار و رسالت خودشان توانمند بودند و دیپلماسی را کاملا درک کرده بود.

مالک رحمتی، عنصری پرکار و خوش آتیه بود

مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به شخصیت جناب آقای مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی که پیش از این نیز قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بودند، ابراز کرد: ایشان جوانی خوشنام، پرکار و پرآتیه بودند؛ پیش از آنکه مسئولیت ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی را بپذیرم جلسه ای با ایشان داشتم و ایشان را انصافا فردی توانا و لایق یافتم که با کار میدانی و اجرائی آشنا و انسانی با فکر، با ایده و با اندیشه بود و در این کار نیز خوش درخشید.

آیت الله آل هاشم محبوبیت، کارآمدی و ارتباطات لازم را داشت

حجت الاسلام والمسلمین خیاط همچنین ضمن اشاره به شخصیت آیت الله آل هاشم خاطر نشان کرد: آیت الله آل هاشم را بیشتر بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب آشنا هستم. ایشان در جایگاه نمایندگی ولی فقیه انسانی فاضل بود که در این سمت حساس، محبوبیت، کارآمدی و ارتباطات لازم با مردم را داشت و در دوران مسئولیت امامت جمعه استان نیز به عنوان انسانی مثال زدنی، در لسان همه مطرح بود و همه جا از ایشان نام برده می شد.

گروه پروازی خبره، با تجربه و از جمله نیروهای مطمئن و فوق مطمئن بودند

وی با بیان این که گروه پروازی بالگرد ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان از جمله خلبان، کمک خلبان و مهندس پرواز نیز قطعا از جمله نیروهای مطمئن و فوق مطمئن بودند که در کار خود نیز خبره، توانمند و تسلط داشتند، اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال همه این شهدا را غریق رحمت خود نماید.

شهادت، پاداش عمری مجاهدت و خدمت به مردم است

مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به درگذشت شهادت گونه این عزیزان خاطر نشان کرد: بدون تردید این نوع رفتن بهترین پاداش هاست که انسان عمری را خدمت داشته باشد و پس از عمری مجاهدت و خدمت، اینگونه با افتخار، با عزت و با بهترین نوع از دنیا رفتن یعنی شهادت، این دنیا را ترک کند و این مسئله ارزش والائی دارد که امیدواریم ما نیز اینگونه با توفیق خدمت به مردم و به همین گونه خوشنام، با عزت و با احترام از دنیا برویم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha