یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شورای علمای شیعه افغانستان

حوزه/ شورای علمای شیعه افغانستان در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان در پیامی به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شورای علمای شیعه افغانستان، شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را خدمت رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتتند.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که در یک سانحه دلخراش هوایی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان، آیت‌الله آل هاشم؛ امام جمعه تبریز، مالک رحمتی؛ والی تبریز و همراهانشان، جان‌های عزیزشان را از دست داده‌اند.

شورای علمای شیعه افغانستان ضمن ابراز همدردی و غم‌شریکی، این مصیبت عظیم را به مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله‌ العالی) ملت مسلمان و برادر ایران و خانواده‌های داغدارشان تسلیت گفته، از خداوند منان برای شهدا علو درجات و برای بازماندگان و ملت نجیب ایران صبوری و شکیبایی و اجر جمیل و ثواب عظیم مسئلت دارد.

اگر چه حادثه، بس عظیم و تکان‌دهنده است اما در گذشته ملت بزرگ ایران نشان داده که چنین حوادثی خللی به مدیریت و اعتبار این کشور وارد نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha