یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سوگواری شهدای خدمت

حوزه/ شب گذشته مراسم سوگواری شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا و همراهان جنت مکانشان در یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شب گذشته مراسم سوگواری شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان جنت مکانشان در یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا پورقیومی مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین شهرستان گناوه اظهار کرد: شخصیت شهید رئیسی شخصیت بسیار بزرگی بود این شهیدان بزرگوار خدمات ارزنده‌ای داشته‌اند، زیباترین عناوین، عنوان شهادت است و هیچی معتبرتر از آن نیست. امام صادق می‌فرماید: بهشت هشت طبقه است تنها گروهی که می‌تواند تمام طبقات را بررسی کند شهدا هستند، این مقام را به هر کسی نمی‌دهند.

وی ادامه داد: جوانان ما باید نسبت به عظمت آزادسازی خرمشهر اطلاع داشته باشند، عملیات آزادسازی خرمشهر مادر همه عملیات‌ها بود. امام رحمت الله علیه فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد. یاد و نام شهیدان این عملیات را گرامی می‌داریم که با یک برنامه‌ریزی دقیق فتح الفتوح کردند و خرمشهر را آزاد کردند.

سرهنگ پورقیومی ادامه داد: مهم‌ترین بحث روز انتخابات پیش رو است، مردم عزیز که در همه عرصه‌های انقلاب بودند و خواهند بود ان شاءالله در هشتم تیر هم فتح الفتوح می‌کنند تا دشمنانی که فکر می‌کنند با از بین رفتن این شخصیت‌ها روحیه ما ضعیف می‌شود قطعا این را جبران خواهیم کرد و حضور صددرصدی در روز انتخابات خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha