یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: تبعیت از رهبری سومین شاخصه شهید رئیسی بود و برای او ملاک خوشحالی رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج) بود و این مهم برای ما باید فرض باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز امروز در اجتماع مردمی ارومیه که در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: کارها باید برای خدا باشد، شهید رئیسی آن اخلاص را از تربیت دامن مادری مؤمن به دست آورده و مسئولین باید در کارشان اخلاص داشته باشند تا توفیق و برکت داشته باشند.

وی پرکار بودن را از دیگر شاخصه‌های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دانست و گفت: بارها در راه سفر می‌خواستند به شهری بروند و مردمی را مشاهده می کردند که درخواست دارند، ماشین را متوقف و به کار مردم رسیدگی می‌کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان رهبری گفت: تبعیت از رهبری سومین شاخصه شهید رئیسی بود و برای او ملاک خوشحالی رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج) بود و این مهم برای ما باید فرض باشد.

وی مردمی بودن را یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شهید رئیسی دانست و بیان کرد: کسانی که با خوی اشرافیت بزرگ شوند، نمی‌توانند پناه و ملجاء مردم باشند و در طول تاریخ روحانیت پناه مردم بودند و امروز مسئولین باید ملجاء مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز خاطرنشان کرد: ما با انتخابات مواجه هستیم و کشور ما همیشه در دوره ۴۵ سالگی خود پایبند به قانون بوده و قانون مداری شاخص اصلی مسئولین جمهوری اسلامی است، مرحوم شهید رئیسی نیز مرزهای خدمت گذاری به مردم را پیش بردند و مفاهیم و گفتمان خدمت را نوسازی کردند و مسئول نباید ترک فعل بکند و این ترک فعل قابل مواخذه است.

وی اضافه کرد: دستوراتی را که مرحوم شهید رئیسی می‌دادند پیگیری می‌کردند و و نود درصد توفیقات کارهای حاکمیت مربوط به پیگری است، باید مشکلات مردم را حل کنیم، موضوعی که شهید رئیسی به این تاکید داشت که مشکل مردم را حل کنید و دستور، شروع کار است و پایان کار، حل آن مسئله است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان رهبری ادامه داد: در انتخابات به سراغ کسی برویم که راه شهید رئیسی را ادامه بدهد، از حدود ۹۰ کشور در دولت شهید رئیسی به ایران آمدند و ما شاهد بودیم که چگونه سیاست‌های مردم محوری را دولت پیش می‌برد و این نتیجه انتخاب درست بود، بنابراین باید با چشم باز انتخاب کنیم و از انتخاب اشخاص متظاهر به خدمت خودداری کنیم.

وی ابراز کرد: در این روزها ما رهبری را داریم که به ما امید می‌دهد و آرامش کشور به تدبیر ایشان است، ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح راه شهید رئیسی را ادامه بدهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha