یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
گزارشی از مستند یک روز با آقای امام جمعه در شبکه‌های صدا و سیما و فضای مجازی

حوزه/ مستند «یک روز با آقای امام جمعه» کاری از خبرگزاری حوزه که فعالیت‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را به تصویر کشیده از شبکه های دو، سه، چهار، قرآن و معارف سیما، افق، مستند، شبکه های استانی البرز، قم، سهند آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اشراق استان زنجان و مهاباد پخش شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رسانه رسمی حوزه های علمیه سال گذشته در قالب یک مستند، فعالیت‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را با عنوان «یک روز با آقای امام جمعه» به تصویر کشید و در اختیار علاقمندان قرار داد.

ببینید | فیلم مستند "یک روز با آقای امام جمعه"

همزمان با ایام شهادت امام جمعه تبریز در حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی و کادر پروازی در منطقه ورزقان و در حال برگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» اتفاق افتاد، مستند «یک روز با آقای امام جمعه» انتشار گسترده‌ای در شبکه های مختلف سیما و فضای مجازی پیدا کرده است که نشان از جایگاه رفیع این شخصیت مردمی و خدوم دارد.

گزارشی از پخش مستند "یک روز با آقای امام جمعه" در شبکه‌های سیما و فضای مجازی

مستند «یک روز با آقای امام جمعه» از شبکه های دو، سه، چهار، قرآن و معارف، افق، مستند، شبکه های استانی البرز، قم، سهند آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اشراق استان زنجان و شبکه مهاباد پخش شده است.

همچنین این مستند در بیش از صدها کانال، گروه، پیج و توئیت شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی و خارجی انتشار ویژه و گسترده داشته است.

گزارشی از پخش مستند "یک روز با آقای امام جمعه" در شبکه‌های سیما و فضای مجازی

این مستند بخش کوتاهی از فعالیت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهید استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز را به تصویر کشیده است که توجه ویژه مخاطبان به همین برش کوتاه از زندگی کاری شهید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نشان از عشق و علاقه مردم به این خادمان واقعی ملت دارد.

البته فارغ از این مستند، حضور میلیونی مردم ایران اسلامی و شخصیت های مختلف بین المللی در مراسم تشییع خادمان ملت و مکتب اهل بیت علیهم السلام خود نشان از بزرگی و عظمت این شهدا دارد که این حضور و ادای احترام در حافظه تاریخی جهان و جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد


تصاویر بیشتر:

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha