یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شهید رئیسی

حوزه / یک کارگردان و مدیر سینمایی گفت: شهید رئیسی در طول ده‌ها سال خدمت خود تنها به فکر خدمتگزاری ملت بود و هیچگاه دلبسته قدرت نشد.

ناصر باکیده کارگردان سینما و مدیر سینمایی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه شهید رئیسی به واقع خادم الرضا (ع) بود گفت؛ شهید جمهور در طول حیاتش در تمام پست‌هایی که مشغول کار بود خادم ملت بود. او تمام زندگی خود را معطوف خدمت به مردم کرد و از هیچ تلاشی برای آسایش آنها دست برنداشت.

وی افزود: این خادم الرضا (ع) روی افرادی که با او در ارتباط بودند تأثیر می‌گذاشت، زیرا هر فردی که تلاش و همت او را در خدمت رسانی می‌دید جذب این اخلاص می‌شد. کشور یک خدمتگزار واقعی را از دست داد اما امیدوارم دیگر افرادی که جای او خدمت خواهند کرد شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهد.

دبیر جشنواره‌های سینمایی با بیان اینکه مردم خدمتگزاران واقعی را می‌شناسند، تصریح کرد: به تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نگاه کنید متوجه عظمت حضور مردم می‌شوید چرا که مردم خادمان واقعی خود را می‌شناسند و همیشه آنها را در یادشان زنده نگه می‌دارند شهید جمهور خدمت رسانیش ادامه خواهد داشت زیرا تاثیرات کارهایی که انجام داده در آینده مشخص خواهد شد.

دبیر سابق جشنواره نماز و نیایش تاکید کرد: شهید رئیسی هیچگاه دلبسته قدرت نشد و همیشه مسیر ولایت را در پیش گرفت او سابقه بیش از ۴۰ سال خدمت به انقلاب اسلامی را دارد و تمام این مدت مخلصانه در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرد ای کاش تمام رئیس جمهور های آینده شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند.

باکیده اظهار کرد: شهید رئیسی حضوری به موقع در بزنگاه‌های تاریخ انقلاب داشت. وی هرگاه که انقلاب نیازمند اقدامات اساسی بود حضور پیدا کرده و مشکلات را برطرف می‌کرد. دشمنان انقلاب همیشه تلاش کردند مردم را از انقلاب ناامید کنند اما جهاد مخلصانه شهدایی چون شهید رئیسی آنها را در رسیدن به خواسته‌هایشان ناامید کرد.

وی در انتها درباره نقش هنر و رسانه در تصویرگری تلاش‌های شهید رئیسی بیان کرد: هنرمندان به ویژه سینماگران باید تلاش کنند با آثار خود تصویرگر گوشه‌ای از تلاش شهید جمهور باشد البته این اقدام باید به دور از شعار صورت گیرد تا مردم بتوانند با آثار تولیدی ارتباط لازم را برقرار کنند. لازم به ذکر است برای محقق شدن این خواسته باید بستر لازم از طرف مسئولان برای هنرمندان فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha