یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
2.jpg

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان پارس آباد گفت: شهید رئیسی با وجود اینکه رئیس جمهور کشور ایران بود، اما ذره‌ای غرور در رفتارش احساس نمی‌شد و تواضع را الگوی خود قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا بهشتی ظهر امروز در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: آنچه به‌ عنوان راه نجات و باعث پرواز یک بنده به سوی رسیدن به کمال می‌شود، ترک منیت و نگاه به رضای الهی است.

وی افزود: ولایت‌مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمت‌گذاری از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی بود و همین روحیات باعث شد تا در دوره ریاست او شاهد اجرای طرح‌های خوبی در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان و همچنین حل مشکل مسکن از طریق ابر طرح نهضت ملی مسکن باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) تأکید کرد: مردم ایران باید حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند، حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت شهادت رئیسی نمونه‌ای از حمایت از مسیر و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام بهشتی به بیان ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید ایران پرداخت و بیان کرد: این شهید والامقام در کارهایش فقط خدا را در نظر می‌گرفت، مجاهد، پرتلاش، صادق، اخلاق‌مدار و مردمی بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با وجود اینکه رئیس جمهور کشور ایران بود، اما ذره‌ای غرور در رفتارش احساس نمی‌شد، شهید رئیسی تواضع را الگوی خود قرار داده بود و نسبت به همگان، حتی نسبت به پایین‌ترین اقشار جامعه با فروتنی رفتار می‌کرد.

مدیر مدرسه علمیه پارس‌آباد تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب بعدی، باید با ولایت‌پذیری و اخلاص در عمل تا آنجا که ممکن است زمینه‌های پیشرفت کشور و ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم کند.

ذره‌ای غرور در رفتار شهید رئیسی احساس نمی‌شد

ذره‌ای غرور در رفتار شهید رئیسی احساس نمی‌شد

ذره‌ای غرور در رفتار شهید رئیسی احساس نمی‌شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha