یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مراسم یادبود رئیس جمهور شهید در اداره ورزش و جوانان

حوزه/ حجت الاسلام غلامی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در اردبیل، شهید جمهور و یاران ایشان را نمادی از فداکاری و خدمتگزاری دانست و گفت: ایشان با سوابق درخشان در خدمت به مردم، همواره در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشتند و در نهایت جان خود را در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، به مناسبت‌ شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و یاران ایشان، مراسمی با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، جمعی از ورزشکاران رزمی و اقشار مختلف مردم در سالن کنفرانس رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام غلامی، با اشاره به جایگاه ویژه شهیدان خدمت و رشادت‌های آنها در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا، قدردانی خود را از خدمات ارزشمند آنها نشان دادند.

وی با بیان اینکه شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان یک نماد فداکاری و خدمتگزاری در ذهن مردم ایران جاودانه خواهد شد، افزود: ایشان با سوابق درخشان در خدمت به مردم، همواره در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشتند و در نهایت جان خود را در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

در ادامه این مراسم، اکبر سرباز، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، با مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی، یاد و خاطره شهدای والامقام، به ویژه شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و یاران صدیق ایشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha