سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ حجت الاسلام رضایی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در انتخابات آینده که در ۸ تیر ماه برگزار می شود باید رییس جمهوری انتخابی کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشد که مسیر حجت الاسلام والمسلمین رییسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آبپخش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار داشت: این عزیزان ما که در این حادثه دچار حادثه شدن حاصل تقوای آنها است و مردم وقتی خبر شهادت شهید رییسی را شنیدن متأثر شدند و بالغ بر ۷۰ کشور در مراسم و بزرگداشت این رییس جمهور ملل اسلامی و خادم الرضا شرکت و پیام تسلیت خود را به ولی امر مسلمین اعلام کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رییس جمهور در تراز انقلاب اسلامی است گفت: این شخص سه ویژگی باید داشته باشد، ویژگی اول معنوی و اخلاق اوست، قطعا رییس جمهوری که اهل زهد، اخلاق، عفت، فداکاری باشد، امیدوار و با شجاعت امورات را پیش می‌برد.

خطیب جمعه آبپخش افزود: از لحاظ مدیریتی سخت کوش باشد، اهل منطق، اعتماد به نفس، کارآمد، دلسوز، شایسته سالار و انتقاد پذیری باشد.

حجت الاسلام رضایی ابراز داشت: پاینده به ارزش های انقلاب و پیروی از رهبر عزیز تر از جان، اهل صبر و استقامت، توجه به کارهای فرهنگی، ساده‌ زیست، مردمی بودن سایر این ویژگی هایی است که در تراز ریس جمهور انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ فرمایشات دارد ضعیف هایی داریم که اولین ضعف دنیا طلبی است که متاسفانه بعضی از مسئولین دچار دنیا طلبی شدیم ، اشرافی گری کم کم از قبح افتاد و این به مردم ترغیب می شود و وقتی خودمان دچار شدیم سر ریز به مردم می شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در انتخابات آینده که در ۸ تیر ماه برگزار می شود باید رییس جمهوری انتخابی کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشد که مسیر حجت الاسلام والمسلمین رییسی را ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha