دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ماموستا خالدی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک مصیبت بسیار بزرگ برای ملت ایران و حتی جهان اسلام بود زیرا این شهید والامقام برای رضایت خداوند متعال و خدمت به ملت ایران جان خود را فدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنان ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش اظهار داشت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک مصیبت بزرگ برای ملت ایران و حتی جهان اسلام بود.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: رئیس جمهور فقید در سفرهای خود به استان کردستان بخش‌های مهم فرهنگی و اقتصادی و زیرساختی را در این خطه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار دادند که مهمترین آنان افتتاح راه آهن سنندج ـ تهران، فرودگاه سقز و همچنین انتقال آب از سد «آزاد» به سنندج بود که امروز همه ما اثرات این کارهای مهم را به خوبی درک می‌کنیم.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در همان لحظات نخستین اعلام خبر شهادت آیت الله حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردم کردستان به خیابان‌ها آمدند و دست به عزاداری زدند و این استان جزو اولین استان‌هایی بود که در گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید خدمت عزادار گردید.

ماموستا خالدی عنوان کرد: همچنین بسیاری از مردم اهل سنت همانند علما و روحانیون استان کردستان برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به تهران عزیمت کردند.

وی ادامه داد: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک مصیبت بسیار بزرگ برای ملت ایران و حتی جهان اسلام بود زیرا این شهید والامقام برای رضایت خداوند متعال و خدمت به ملت ایران جان خود را فدا کرد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بحث خدمت به مردم هرگز خستگی را نمی‌شناخت و دغدغه وی خدمت به ملت شریف ایران به ویژه استان‌های کم برخوردار و نیازمند همانند کردستان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha