دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به حادثه غمبار شهادت ریاست جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش عنوان کرد: همه کشورهای آزادی خواه و طرفدار عدالت این مصیبت را به جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.

گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی شهر یاسوج با اشاره به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، ترک محرمات و انجام واجبات الهی افزود: خداوند همه بندگان خود را توصیه کردند به یاد آوری روز قیامت و روزی که همه باید در آن روز حساب پس دهند.

امام جمعه مرکز شهر یاسوج با تاکید بر اینکه کسانی که در دنیا ستم کردند در روز آخرت شرایط سخت و دردناکی را تحمل می‌کنند، گفت: خداوند می فرمایند کسانی که به آخرت اعتقاد ندارند و در این دنیا کارهای ناشایست و نادرست انجام دهند در روز آخرت دیگر پشیمانی آنها سودی ندارد.

وی افزود: انسانی های که در آخرت گرفتار شده‌اند از خداوند تقاضا می‌کنند که ما را به دنیا برگردان، اما اگر آنها به دنیا باز گردانده شوند باز همه همان اعمال زشت گذشته را انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انسانی های نیکوکار و انسانهایی که به قیامت اعتقاد دارند وقتی می‌میرند شاد هستند، اما انسانهای بدکار با مرگ تازه آغاز بدبختی‌ها و عذابشان شروع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه حکومت پهلوی هر روز با دین ضدیت می‌کرد و همین هم باعث سقوطش شد، عنوان کرد: طاغوت در نقطه مقابل به جمهوری اسلامی بود و امروز نیز برخی‌ها در تلاش هستند تا غیرت و اصالت و ارزشهای ناب اسلام و انقلاب را از جوانان بگیرند.

وی گفت: بازاری که در مقابل اسلام و قرآن قرار دارد آن بازاری است که آمریکا و دولت‌های غربی به دنبال آن هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به حادثه غمبار شهادت ریاست جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش عنوان کرد: همه کشورهای آزادی خواه و طرفدار عدالت این مصیبت را به جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند .

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مراسمی به یادماندنی برای تشییع رئیس جمهور و همراهانش برگزار کردند، خاطر نشان کرد: خوش به حال شماهای که برای این بزرگواران اشک ریختید و بد به حال آنهای که، چون رژیم صهیونیستی برای شهادت این عزیزان خوشحالی کردند.

وی با اشاره به شخصیت خستگی ناپذیر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در خدمت رسانی به مردم گفت: شهید رئیسی به خوبی در همه مسئولیت هایی که به ایشان سپرده شد، آن را با کیفیت مطلوب به سرانجام رساند و این نشانه شخصیت بزرگ آن مرحوم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: شهید ابراهیم رئیسی، یک انسان خستگی ناپذیر بود از این انسان‌ها بسیار کم پیدا می‌شود که زندگی خود را فدای خلق الله و اسلام کند. در طول این مدتی که رئیس جمهور کشور ما بودند اقدامات این شهید برای همگان قابل رویت و لمس بود. ایشان حامی ایران اسلامی و حامی مستضعفان بودند و در این مسیر شب و روز نمی‌شناختند.

وی افزود: طبق قانون اساسی نیز بعد از ۵۰ روز باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، ریاست جمهور ایران باید در تراز جهانی باشد.

امام جمعه شهر یاسوج بیان داشت:‌امیدواریم رئیس جمهوری در شأن این مردم وفادار و انقلابی انتخاب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha