دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام فقیه گفت: شهید آل هاشم در همه برنامه‌های عمومی و مردمی حضور داشت و من دوشادوش این شهید بزرگوار در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها شاهد زحمات و تلاش‌های بوده‌ام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی فقیه ظهر شنبه در آئین بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه سپاه عاشورا، اظهار داشت: شهید آل هاشم در همه برنامه‌های عمومی و مردمی حضور داشت و من دوشادوش این شهید بزرگوار در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها شاهد زحمات و تلاش‌های بوده‌ام.

وی افزود: شهید آل هاشم مورد مشورت مقام معظم رهبری در امور نظامی و انتخاب فرماندهان بود، چراکه احاطه بر امور نظامی داشت.

حجت الاسلام فقیه ادامه داد: شهید آل هاشم در ارتش بر قلب‌ها نفوذ داشت و هم اینک نیز از کارکنان ارتش و بازنشستگان پیام‌های تسلیت خود را سرازیر می‌کنند و همه نیروهای مسلح قدردان محبت‌های این شهید راه خدمت هستند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به امامت جمعه تبریز خواستند که منش، رفتار و هدایت‌گری شهید آل هاشم در ارتش محصور نباشد و در جامعه ساری و جاری شود.

حجت الاسلام فقیه گفت: آیت الله العظمی سبحانی در تقریظ کتاب «بررسی فقهی جنگ روانی»؛ نوشته شهید آل هاشم، نوشتند در عصر حاضر که آتش توپخانه مؤثر است از مطالعه کتاب ایشان غافل نشوید و مطالعه کنید.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امام علی(ع) فرمودند: «طوری زندگی کنید که اگر از جامعه رفتید مردم گریان و اندوهگین شوند و اگر در جامعه زندگی کردید مردم در کنار شما احساس لذت کنند»، اظهار کرد: شهدای خدمت دارای این معنا و مفهوم و عضو مؤثر جامعه بودند.

گفتنی است: آئین بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه اعظم حضرت امام خمینی (ره) سپاه عاشورا با حضور و سوگواری یگان‌های نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha