دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: شهدا تربیت یافتگان مکتب نظام و انقلاب اسلامی هستند و شهدای خدمت، شهدای گرانقدر و گران سنگی بودند که هر یک الگویی ارزنده در تخصص خود بودند و افتخار نظام اسلامی به حساب می آمدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این مرحله از اقتدار و پیشرفت هزینه‌های سنگین و بسیار زیادی را متحمل شده است.

وی با بیان اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: شهدای خدمت، شهدای گرانقدر و گران سنگی بودند که هر یک الگویی ارزنده در تخصص خود بودند و افتخار نظام اسلامی به حساب می آمدند.

حجت الاسلام سرایی در ادامه به عشق و علاقه مردم به شهید آل هاشم اشاره و خاطرنشان کرد: شهید آل هاشم در همه اردوهای جهادی حاضر بود و تفریحات وی در طلائیه، فکه، جزایر مجنون و شلمچه خلاصه می شد.

وی به اقدامات شهید آل هاشم در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد:حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بعد از انتصاب به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی کارهایی انجام داد که قبل از آن سابقه نداشت و همین اقدامات وی باعث محبوبیت وی در بین آحاد مردم شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: مردم خادمان مخلص خود را به خوبی می‌شناسند و تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت نشان داد ملت در همه حال قدردان مسئولان باکفایت و پر تلاش خود هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha