چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبریز

حوزه/ معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی، در آیین گلباران مزار سیدشریف آذربایجان شهید آل هاشم، این شهید سعید را مرد تکرارناپذیر آذربایجان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، محمد کلامی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی امروز در جمع اهالی رسانه و فرهنگ و هنر که برای تجدید بیعت با آرمانهای امام جمعه شهید آذربایجان‌ بر سر مزار ایشان گرد هم آمده بودند، گفت: شهید جامعه را زنده و پویا می کند و ما در آیین تشییع شهدای خدمت مشاهده کردیم که موجی از آگاهی و وحدت در میان مردم و مسئولین ایجاد شد.

وی شهید آل هاشم، این شهید سعید را مرد تکرارناپذیر آذربایجان معرفی کرد و افزود: شهید جامعه را پویا و بیدار می‌کند و از غفلت می‌رهاند. شهید با عروج خود جامعه را نیز تعالی می‌بخشد و اینک ما می بینیم که پس از این حادثه‌ی جانگداز و شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان مردم تعالی جامعه را مطالبه می‌کنند و مسیر خواسته های مردم تغییر کرده و در مسیر متعالی شدن قرار گرفته است.

کلامی، شهید را الگو برای جامعه برشمرد و گفت: شهدای خدمت از متن مردم برخاسته بودند و در کنار مردم بودند و امروز مسئولین باید این شهدا را چراغ راه و الگوی خویش قرار دهند.

وی تاکید کرد: وقتی حضور میلیونی مردم در مراسم های تشییع را می‌بینیم باید بدانیم که مردم ارزش خادمان خود را می دانند و عزت این شهدا به خاطر این بود که تا پای جان در کنار مردم و برای مردم بودند.

اهالی رسانه،‌ فرهنگ و هنر در این آیین مزار امام جمعه‌ی معتبر و سید شریف آذربایجان را گلباران کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha