یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ایلام

حوزه/ استاندار ایلام تصریح کرد:شهادت بهترین و بالاترین مزد و پاداش خدمت مخلصانه و جهادی شهید رئیسی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان شهیدش با بیان این که مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور کم نظیر خود در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را به رخ دنیا کشیدند، گفت: شهید جمهور در هر منصب و جایگاهی که خدمت و فعالیت داشتند منشأ خدمات فراوانی بودند و همواره از دکترین مدیرت ایشان یاد می‌شود.

وی افزود: به تعبیر زیبای استاد مطهری، شهید به منزله خونی است که به پیکر جامعه تزریق می شود و انقلاب ما با شهدای والای خود توانسته در دنیا پیامش را به خوبی منتقل کند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: دین و شریعت ما برای بقا و بالندگی نیاز به مجاهدت و فداکاری و شهادت دارد و آن‌چه موجب حفظ دین پیامبر اکرم(ص) و قیام امام حسین (ع) شده چیزی جز شهادت نیست.

وی بیان داشت: شهادت، بهترین و بالاترین پاداش خدمت خالصانه و مجاهدانه شهید رئیسی بود و این چنین بیش از پیش در نگاه مردم عزیز و ماندنی شد.

وی با بیان این‌که منشور دولت سیزدهم در قالب حکمرانی در تراز جمهوری اسلامی است، ابراز امیدواری کرد: مردم با انتخاب شخصی که تفکر امام راحل و مقام معظم‌رهبری و گفتمان انقلابی و جهادی دارد، اعتماد کنند و بر اساس تداوم سبک و راه شهیدجمهور وارد میدان شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha