چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مراسم بزرگداشت شهید رئیسی مؤسس فقید مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهید رئیسی مؤسس فقید مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران و همراهان ایشان با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم بزرگداشت شهید رئیسی مؤسس فقید مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران و همراهان ایشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران تهران و معاونین ایشان، مدیران، معاونین، طلاب، اساتید و اعضا هیات امنا در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در این مراسم با اشاره به خصوصیات شهید رئیسی، اظهار داشت: شهید رییسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل محمد و زندگی پاکیزه داشت و مرگ او نیز پاکیزه تر از زندگی بود که خداوند به او و همراهانش عنایت کرد. این شهید بزرگوار از چیزی خوف نداشت و به دنبال رضایت خداوند بود.

وی با بیان این که آقای رئیسی ما طلبه های حوزه علمیه خواهران به شما قول می‌دهیم راهی که شما شروع کردید ادامه خواهیم داد، افزود: حیات شهید عزیز رییسی برای ما درس بزرگی است و شهادت می دهیم ایشان درد مردم را داشت، در حد مردم زندگی کرد، در پی تحقق سخنان و اهداف امام باقر و امام صادق علیهم السلام گام برداشت، همیشه فعال و پرکوشش بود و این مهم با فعل و سیره شهید رئیسی مطابقت داشت و سیره عملی شهید رئیسی این بود که شب و روز نداشت و همیشه در حال جهاد و خدمت به مردم بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: اگر به دنبال عزت می گردیم باید این طور عمل کنیم، خداوند مزد ایشان را داد، دعای آقای رئیسی اجابت شد و به درجه رفیع نائل آمد.

این مراسم با روضه خوانی و پرچم امام رضا علیه السلام معطر شد.

شهید رئیسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل محمد و زندگی پاکیزه داشت

شهید رئیسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل محمد و زندگی پاکیزه داشت

شهید رئیسی حیاتی منطبق با حیات محمد و آل محمد و زندگی پاکیزه داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha