یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اردبیل به شهدای خدمت ادای احترام کردند + عکس

حوزه/ اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، فعالان حوزه‌های قرآنی و تشکل‌های زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با برگزاری برنامه‌های متنوع به شهدای خدمت، ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، آئین ادای احترام به شهدای خدمت با حضور شخصیت‌ها، چهره‌ها و مدیران دستگاه‌های فرهنگی و هنری در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد.

قاسمیان معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل در این برنامه اظهار داشت: ما دارای تمدنی هستیم که شخصیت و انسان را تربیت می‌کند و شما کشوری پیدا نمی‌کنید که به اندازه ایران و ایرانیان در فقدان شخصیتی خدمتگزار محزون باشد، از اینرو در واقعه از دست دادن رئیس جمهور شهید و همراهان وی، بسیاری از کشورها با ما همدردی کردند.

قاسمیان گفت: شهید رییسی هرگز در انتخابات از قواعد اخلاق خارج نشد، زیرا سیاست ما ریشه در ارزش‌های انسانی و الهی دارد، در حالی که سیاست غرب ریشه در نفسانیات دارد و رقابت در دولت شهید جمهور همراه با خیرخواهی بود.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل تأکید کرد: اکنون مهمترین رسالت ما حضور پر شور و چشمگیر در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه است تا با انتخاباتی پر شور، فردایی بهتر و روشن‌تر را برای کشور خود رقم بزنیم.

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این آئین با اشاره به همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان برای برگزاری این برنامه، اظهار کرد: هدف دست اندرکاران این برنامه‌ها ادای احترام قلبی به رئیس جمهور شهید و یاران اوست و اطمینان داریم ملت ایران به رسم قدردانی از خدمات شهید رئیسی هرگز او را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: خدمت به خلق در نظام جمهوری اسلامی، امری مقدس است و خدمتگزاری هر چه با اخلاص و صداقت همراه باشد، سبب ماندگاری خادم در دل‌ها و جان‌ها می‌شود و لذا رئیس جمهور شهید ما نیز به جهت اخلاص در عمل در یاد و قلب مردم جاودانه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    انها که گوسفند صفت و فاقد عزت و استقلال و ازادگی اند، شبان اندیشان فرصت طلب، شیوه و راه زندگی را بر انها تلقین و تحمیل میکنند.