یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
25

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: شهید رئیسی به عنوان سید محرومان در قبال همه ناملایمتی‌ها و بی‌مهری‌های سیاسی که نسبت به او صورت می گرفت، سکوت کرد و تنها در اندیشه خدمت صادقانه به مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رضا رضاپور طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش ضمن محکوم کردن چالش‌ها و کارزارهای سیاسی علیه شهادت رئیس جمهور و همراهانش، ابراز داشت: مردم ایران نجیب‌زاده هستند و رئیس جمهور این ملت در راه خدمت رسانی به این مردم در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور در نقطه مرزی با بدترین شرایط به شهادت می‌رسد حال آنکه مدیران و سردمداران اپوزیسیون و دشمنان این ملت حتی نمی‌توانند مجموعه خود را مدیریت کنند و با کوچک‌ترین تلنگر از هم می پاشند.

وی در خصوص ناملایمت‌ها و بدرفتاری‌های گروه‌های سیاسی در داخل کشور به این شهدا در دوران حیاتشان، گفت: این سید بزرگوار در قبال همه این ناملایمتی‌ها و بی‌مهری‌های سیاسی سکوت کرد و سعی کرد تا مردم را وارد مسائل حاشیه‌ای نکند و تنها به دنبال خدمت صادقانه بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین شهید رئیسی را مطیع محض ولی فقیه توصیف کرد و افزود: ایشان در کلامشان خود را طلبه و خادم ملت می‌دانستند و مردم فرق بین خادم و غیر خادم را می‌دانند.

حجت الاسلام رضاپور در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: به برکت نام و یاد شهدا و از جمله شهید رئیسی مردم در این دوره از انتخابات حضور پرشور و توأم با بصیرتی در عرصه انتخابات خواهند داشت و بار دیگر دشمن را مأیوس و ناامید می سازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha