جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
ذر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: شهید رئیسی سه ویژگی مکتب امام راحل شامل معنویت، عقلانیت و عدالت را دارا بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در آئین گرامیداشت هفتمین روز عروج ملکوتی شهدای خدمت در مسجد امیرالمؤمنین علی علیه السلام دانشگاه کاشان اظهار داشت: رئیس جمهور شهید، شخصیتی عادل و شاگرد مکتب اهل بیت علیهم السلام بود.

عضو خبرگان رهبری، امداد غیبی و توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تاب آوری در مقابل توطئه های دشمنان دانست و افزود: شهید رئیسی نیز با تأسی و توسل به امام زمان(عج) توانست در مقابل بسیاری از هجمه های دشمنان ایستادگی کند.

امام جمعه کاشان اظهار داشت: شهید رئیسی سه ویژگی مکتب امام راحل شامل معنویت، عقلانیت و عدالت را دارا بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، باور به مصادیق غیب و استمداد از آنها را از الزامات موفقیت در امور فردی و مدیریتی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، عقلانیت را از دیگر ویژگی های شهید رئیسی عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور شهید با عقلانیت که مظهر آن توجه به رشد و پیشرفت بود، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود می دانست.

امام جمعه کاشان توجه به همه مناطق و توزیع ثروت عادلانه را از دیگر خصوصیات شهید رئیسی و رعایت عدالت ایشان برشمرد و اظهار کرد: شهید رئیسی مرد میدان بود و در هر نقطه ای از کشور که اتفاق ناگواری همچون سیل و زلزله می افتاد کمتر از ۴۸ ساعت خود را به آن مناطق می رساند و از نزدیک برای رفع مشکلات و کمبودها و رسیدگی به مسائل حاضر می شد.

وی با بیان اینکه دیپلماسی عزتمندانه شهید رئیسی، اقتدار بین‌المللی نظام را دوچندان کرد، خاطرنشان کرد: در موضوع سیاست خارجی نیز، شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان دیپلماسی را به خوبی با میدان ترکیب و همه دیدند که در موضوع فلسطین و دفاع از مردم مظلوم، چه عملکرد درخشان و پیگیری‌های مقتدرانه برای احقاق حقوق مردم مظلوم غزه انجام دادند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha