چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
صوفی

حوزه/ حجت الاسلام صوفی گفت: شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شخصیتی بسیار پرتلاش، مؤمن، با اخلاق، انقلابی با روحیه خدمت کردن به مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام علی اکبر صوفی، در جمع کارکنان پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن تسلیت ایام شهادت شهدای خدمت، به ویژگی های شاخص شهدای خدمت پرداخت و گفت: خدمت به مردم توفیقی الهی است و رئیس جمهور شهید حقیقتا خادم مردم بود و این مهم به عینه در عملکردش تبلور داشت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه درباره ابعاد شخصیتی شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وی را مظهر شعارهای انقلاب اسلامی و فردی خستگی‌ ناپذیر دانستند، گفت: رئیس‌جمهور شهید، انصافا لیاقت نائل شدن به مقام شهادت را داشت، وی دارای شخصیتی بسیار پرتلاش، مؤمن، با اخلاق، انقلابی با روحیه خدمت کردن به مردم بود.

حجت الاسلام صوفی ‌افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با روحیه خستگی ناپذیر خود در دوران مسئولیتش الگوی موفق از کارگزار نظام اسلامی را نشان داد و ثابت کرد که می توان اخلاق و سیاست را با هم جمع کرد.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مقید به کار شبانه روزی بود و به معنای واقعی به مردم سالاری دینی اعتقاد داشت، مردم برای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اهمیت بسیاری داشتند و همه وقت خود را صرف پرداختن به گره گشایی از مشکلات جامعه می کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به روحیه ظلم ستیزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: شهید رئیسی با تمام اقتدار در مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستاد و در سازمان ملل از مردم غزه دفاع می‌کرد.

حجت الاسلام صوفی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی آنچه می‌گفت اول خودش عمل می‌کرد و این موجب محبوبیت بیشتر وی شده بود، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر این شهید والامقام نشان می‌دهد مردم منصف و قاضی‌های خوبی هستند و خدمتگزاران خود را بخوبی می شناسند و قدردان آنها هستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه با تبیین ویژگی های انتخاب اصلح افزود: بدون شک اگر می خواهیم رئیس جمهوری سخت کوش ، مدبر و نمونه معرفی کنیم شهید رئیسی نماد چنین مدیر انقلابی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha