پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
تصاویر/ بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شهید رئیسی با ایستادگی و مقاومت در مسیر  انقلاب ماندگار شد و تشییع جنازه میلیونی فقط برای شخص ایشان نبود، ایشان یک جریان و راه بود و راهی که قبلا شهیدان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم پیمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و مکتبی اظهار داشت: یک عده ای به واسطه فرزند و عده ای به واسطه مال و منسب و عده ای هم به‌سبب اقبال مردمی لرزیدند اما چیزی که باعث شد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شهید و جاودانه شود ثبات قدم در مسیر انقلاب بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: شهید رئیسی با ایستادگی و مقاومت در مسیر انقلاب ماندگار شد و تشییع جنازه میلیونی فقط برای شخص ایشان نبود، ایشان یک جریان و راه بود و راهی که قبلا شهیدان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم پیمودند.

وی بیان داشت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان راه انقلاب را به ما نشان می دهند، این شهید نسبت به رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای ارادت تمام داشت.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: ظلم ستیزی و تقویت جبهه مقاومت از دیگر فعالیت های این دولت بود که با هدایت های مقام معظم رهبری و همراهی دولت، امیرعبداللهیان وزیر خارجه شهید، سردار دیپلماسی جبهه مقاومت شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید داشت: گرامیداشت شهدای خدمت، گرامیداشت انقلاب و یاد شهدا است، دشمنان داخلی و خارجی نمی خواهند شهید رئیسی به عنوان الگوی جامعه اسلامی تثبیت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha