چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ذر

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شهیدان تهرانی مقدم و شهدای هسته ای و شهید حاج قاسم سلیمانی برای امنیت کشور از غیب کمک گرفتند، گفت: رئیس جمهور فقیدمان از عقلانیت و معنویت برای رفع مشکلات کشور کمک گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در چهارمین کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه ای کشور که با حضور کارآفرینان، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کاشان برگزار شده بود، اظهار داشت: باعث افتخار است که ۲۰ درصد دانشجویان کشور را دانشگاه فنی و حرفه ای پوشش می دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به حکمرانی اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری در اجلاس خبرگان رهبری فرمودند من وجدان های بیدار را برای اندیشه توصیه می کنم ببینند مدعیان عدالت (لیبرال و کمونیست ها)کارشان به کجا رسید و حکمرانی جمهوری اسلامی را نیز ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، حکمرانی اسلامی در جمهوری اسلامی را جمع بین عقلانیت و معنویت دانست و افزود: امام کاظم (ع) فرمودند ما دو تا رسول داریم رسول اولی ظاهری که پیامبر اکرم (ص) می باشد و دیگری رسول باطنی ما که عقل می باشد.

وی پیشرفت های قرون مختلف در علوم را محصول عقلانیت دانست و افزود: فرق ما با جوامع مادی در کنار این عقلانیت معنویت می باشد، لذا اگر معنویت بیاید سنت امداد الهی مشمول حال همگان خصوصا مومنین می شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شهیدان تهرانی مقدم، شهدای هسته ای و شهید حاج قاسم سلیمانی برای امنیت کشور از غیب کمک گرفتند، گفت: رئیس جمهور فقیدمان از عقلانیت و معنویت برای رفع مشکلات کشور کمک گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دستاورد چهارمین کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در کاشان استفاده از عقلانیت و معنویت در پیشرفت علم باید باشد، گفت: مدیران واحدهای تولیدی برای بالا بردن بهره وری دورهای آموزشی عقلانیت و معنویت را برای کارکنانشان برگزار کنند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در کنار تحصیل و آموزش باید معنویت هم باشد، گفت: امیدوارم این اجلاس باعث ارتقاء صنعت و دانشگاه شود.

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای کشور نیز ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش، اظهار داشت : امیدواریم رئیس جمهور آینده ادامه دهنده راه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در توسعه و رفع مشکلات کشور باشد.

خسرویان با بیان اینکه رئیس جمهور شهیدمان توجه ویژه ای به اشتغال داشت، افزود : علیرغم اینکه سرمایه گذاری ها در حوزه صنعت بسیار پایین بود و شیوع ویروسکرونا تاثیر زیادی در اشتغال جهان داشت دولت سیزدهم تمام توان خودش را در مبارزه با کرونا و رفع مشکل اشتغال به کار گرفت.

وی به ظرفیت بسیار بالای تامین نیروی انسانی ماهر در دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برای واحدهای صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: در کنار فناو ری در پهنه های صنعت باید نیروهای ماهر و متخصص نیز تربیت شوند.

شایان ذکر است، در پایان ضمن امضاء تفاهم نامه با واحدهای صنعتی از کارآفرینان برتر نیز تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

انتهای پیام./

رئیس جمهور فقیدمان از عقلانیت و معنویت برای رفع مشکلات کشور کمک گرفت

رئیس جمهور فقیدمان از عقلانیت و معنویت برای رفع مشکلات کشور کمک گرفت

رئیس جمهور فقیدمان از عقلانیت و معنویت برای رفع مشکلات کشور کمک گرفت

رئیس جمهور فقیدمان از عقلانیت و معنویت برای رفع مشکلات کشور کمک گرفت

رئیس جمهور فقیدمان از عقلانیت و معنویت برای رفع مشکلات کشور کمک گرفت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha