چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1160738
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
6

حوزه/ استاندار گیلان، انتخابات و حضور گسترده مردم در آن را از مظاهر مهم اقتدار ملی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، اسدالله عباسی طی سخنانی در اولین جلسه رسمی با رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات استان گیلان با تأکید بر اجرایی‌شدن تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از سوی همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات، ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در سانحه هوایی فرمودند: "طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی مدیریت قوه‌ی مجریه موظف است به همراهی رؤسای قوای مقنّنه و قضائیه ترتیبی دهند که ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس جمهور جدید انتخاب شود. " از این رو ستاد انتخابات استان گیلان نیز بر اساس قانون وظایف خود را بخوبی انجام دهد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خدمت، افزود: هر چند از دست دادن شهید رئیسی بسیار سخت است و غم و اندوه فراوان دارد، اما در انجام وظایف و تکالیف قانونی و خدمت به مردم عزیز و قدرشناس، لحظه‌ای وقفه نخواهیم داشت.

استاندار در ادامه با قدردانی ویژه از مردم ولایتمدار ایران اسلامی و گیلان سرافراز که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند، گفت: مردم عزیز گیلان با حضور قدرشناسانه خود در ویژه برنامه‌های شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان نشان دادند که کارها را رصد می‌کنند و برای خادمان واقعی خود با این حضور ارزشمند سنگ تمام می‌گذارند.

وی هم افزایی، وفاق و همدلی تمامی اعضای ستاد انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را لازم و ضروری برشمرد و افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزیر کشور، همه توان خود را برای ایجاد فضای باشکوه و ارزشمند جهت برگزاری یک انتخابات خوب و با مشارکت همیشگی مردم همیشه درصحنه به کار ببندید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha