دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
احمد وحیدی، وزیر کشور

حوزه/ وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی، گفت: بخشی از مراحل حتما الکترونیک خواهد بود اما تمام الکترونیک شدن منوط به این است که شورای نگهبان نظر نهایی خود را بیان کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، احمد وحیدی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پیام مقام معظم انقلاب در شروع دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار پرمعنا بود، ایشان بر توجه دادن به آینده‌های روشن و همبستگی و همکاری همه قوا تاکید کردند، البته ایشان همیشه بر این موضوع تأکید داشته‌اند.

وزیر کشور افزود: مقام معظم رهبری راه روشنی را برای حرکت درست ارکان مختلف نظام و مجلس شورای اسلامی طرح کردند و ان‌شاءالله همگی به آن مقید باشیم.

وی ابراز کرد: راه پیشرفت کشور در توجه به این نکات است به ویژه اینکه ایشان تأکید داشتند منافع ملی مسئله اصلی است و هرگونه مسئله منطقه‌ای و محلی در چارچوب مسائل کلان ملی دنبال شود.

وحیدی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شرایط برای برگزاری ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیکی فراهم است؟ خاطرنشان کرد: بخشی از مراحل حتما الکترونیک خواهد بود، اما تمام الکترونیک شدن منوط به این است که شورای نگهبان نظر نهایی خود را بیان کند، با توجه به شرایط قانونی ما منتظر نظر غایی شورای نگهبان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha