دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1160392
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
خندب

حوزه/ مبلغ مدرسه علمیه مهدیه خنداب گفت: ما در عصری هستیم که جنگ روایت هاست و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر ما واقعیت ها را روایت نکنیم دیگران به شکل دیگری روایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم فاطمه احمدی، مبلغ مدرسه علمیه مهدیه خنداب در مراسم سوگواری شهدای سانحه اخیر که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت و مردم غیور ایران، تصریح کرد: خداوند کریم در قرآن می فرماید: «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا». برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

وی گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بر اساس این آیه شریفه بر عهد خود ماند تا به مقام رفیع شهادت در راه خدمت رسید.

احمدی افزود: در هر دوره ای به یک شکل با حقیقت مبارزه شده است و کار برخی رسانه ها در این عصر وارونه نشان دادن واقعیت هاست.

وی خاطرنشان کرد: ما در عصری هستیم که جنگ روایت هاست، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: واقعیت ها را روایت کنید اگر شما روایت نکنید دیگران به شکل دیگری روایت می کنند.

مبلغ مدرسه علمیه مهدیه خنداب اظهار داشت: در زمان انتخابات شاهدِ این صحنه ها بودیم، تهمت هایی که به ایشان زده شد و با اینکه برای تمام آنها پاسخ داشت، اما در اوج توانایی برای پاسخ دادن سکوت کرد و این یعنی مظلومیت.

وی بیان کرد: شهید بزرگوار دوره خدمت خود را با سربلندی به پایان رساند اما وظیفه ما این است که تمام خدمات ایشان را بیان کنیم تا همه بدانند که این سید بزرگوار در این دوره خدمت چه کارهایی انجام داده. نباید بگذاریم فعالیت ایشان کتمان شود.

عصر ما، عصر جنگ روایت‌هاست

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha