دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1160362
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
اراک

حوزه/رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت:امروز همه مردم دنیا می دانند که اسرائیل شر مطلق است ،اسرائیل خیال می کرد که جمهوری اسلامی ایران با شهادت رئیس جمهور کشورمان، از تحولات مهم منطقه جا خواهد ماند.

خانم نرجس رضائی خواه رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در اراک بیان کرد: امروز همه مردم دنیا می دانند که اسرائیل شر مطلق است ،اسرائیل خیال می کرد که جمهوری اسلامی ایران با شهادت رئیس جمهور کشورمان، از تحولات مهم منطقه جا خواهد ماند.

وی گفت : رهبر معظم انقلاب ،در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، فرمود: چه کسی باور می‌کرد روزی در دانشگاه‌های آمریکا به نفع فلسطین شعار داده و پرچم فلسطین برافراشته شود و چه کسی باور می‌کرد که روزی در ژاپن و در تظاهرات به نفع فلسطین، به زبان فارسی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر داده شود.

رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی خاطر نشان ساخت :این روزها، بار سنگین شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور مکتبی و شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، بر سینه رهبر فرزانه انقلاب سنگینی می کند.

خانم رضائی خواه تصریح کرد :از آغاز جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی در غزه تا به امروز رژیم غاصب صهیونیست افزون بر تداوم حمله‌های نظامی، با تکیه بر ابزارهایی چون قحطی، تشنگی و عدم اجازه برای ورود دارو، قصد جان تمام فلسطینیان ساکن نوار غزه را کرده است، این یعنی دنیا به این نتیجه رسیده که رژیم صهیونیستی شر مطلق است.

وی در پایان اظهار داشت : باید استقامت را از مردم غزه و فلسطین الگو برداری کنیم و وظیفه ما در این برهه حساس این است که خدمت رسانی جهادی،انقلابی و خستگی ناپذیر به مردم را در راس امور خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha