پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
اراک

حوزه/ استاندار مرکزی، احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل و اشتغالزایی گسترده برای جوانان را از افتخارات دولت سیزدهم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان این که رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود، اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، در اداره کشور و رسیدگی به امور مردم تحول جدی رخ داد و به خصوص باید به احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل اشاره کرد که باعث اشتغالزایی برای ده ها هزار نفر در سراسر کشور شد.

وی با اشاره به انتخابات آتی گفت: مردم دولت سیزدهم را انتخاب کردند و در انتخابات پیش رو این مردم انتخاب خواهند کرد که ریل تحولی ادامه پیدا کند و باید اذعان کرد دولت آینده از هم اکنون یک رسالت مهم دارد و میراثی که رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور برجای گذاشتند را باید با قوت ادامه دهد.

استاندار مرکزی در ادامه صحبت های خود به خدمات فرمانده سابق سپاه استان مرکزی اشاره کرد و بیان داشت: جدای از نگاه جوانگرایی سردار کریمی، کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دو مؤلفه مهم داشت یکی ساختار تشکیلاتی و دیگری الحاق نام حضرت امام خمینی (ره) به این کنگره بود که به همت سردار کریمی اجرا شد و ایشان محو در شهدا بود و امیدواریم که توفیق شهادت نیز نصیب ایشان شود.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی سپاه استان مرکزی در طی این مدت در کنار مدیران دولت در این استان قرار داشت، افزود: حضور در بحران‌ها، اقدامات محرومیت زدایی، توسعه زیرساخت‌ها به واسطه همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه‌های اجرایی رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha