چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
سپاه

حوزه/ فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دوست و دشمن می دانند که سپاه خادم مردم و حافظ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار محسن کریمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی، الگوی خود را در مسیر خدمت سیره شهدا دانست و گفت: تمام تلاش خود را به عنوان سرباز کوچک انقلاب برای خدمت به نظام و انقلاب کرده ام.

وی همچنین با اشاره به بخشی از سابقه فعالیت خود در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: در تمام این مدت در حوزه کادرسازی، رشد و تعالی کارکنان سپاه، تقویت بنیه آمادگی مجموعه و به سرانجام رساندن بیش از ۶۰۰ پروژه در بخش زیرساختی استان طی این مدت از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به این که ترویج روحیه ایثار و شهادت در مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ شناختی دشمن اثرگذار است، خاطرنشان کرد: به برکت کنگره شهدا استان مرکزی در ایام اغتشاشات کمترین تنش را داشت و سپاه استان صادقانه در کنار جامعه کارگری استان قرار دارد و در اعتراضات کارگری نیز این استان صحنه‌ای نشد که دشمن از آن بهره برداری کند و به هدف خود برسد.

وی با بیان اینکه سپاه فارغ از هر گرایش سیاسی تنها در مسیر خدمت به انقلاب گام برداشته است، افزود: سپاه چتر انقلاب است و چترش مانند ولایت بر سر ملت است، سپاه و ولایت جدایی ناپذیر هستند.

کریمی همچنین تاکید کرد: سپاه متعلق به جریان خاصی نیست و در دولت‌های مختلف در کنار مسئولین و مدیران استانی قرار گرفته چرا که اولویت خود را خدمت به مردم و پاسداری از نظام و انقلاب می‌داند.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی به عنوان فرمانده جدید سپاه روح‌الله استان مرکزی معارفه و از خدمات سردار محسن کریمی تقدیر و به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha