جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: شهادت رئیس‌جمهور به رویش های جدید انقلابی سرعت خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی، امام جمعه جم عصر دیروز در دیدار فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با تسلیت شهادت شهیدان عرصه خدمت و تاکید بر ادامه راه آنان، افزود: شهید رئیسی مظهر خدمت صادقانه بود و حضور نیروهای سپاهی و بسیجی در عرصه های مختلف باعث دلگرمی مردم خواهد بود.

امام جمعه جم از فعالیت‌های سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم و تحقق منویات رهبر انقلاب تقدیر و بر تداوم این فعالیت‌ها در رفع مشکلات مردم و تولید تأکید کرد.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: شهادت رئیس‌جمهور به رویش های جدید انقلابی سرعت خواهد بخشید. انقلابی که امام راحل آن را راهبری کرد و امروز با هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری به پیش می رود به یک انقلاب مبتنی بر فکر و اندیشه بدل شده است.

امام جمعه جم بیان داشت: خون های افرادی همچون شهید رئیسی که بر زمین ریخته شد پایه های ستون فقرات انقلاب را بیمه کرد و به توسعه و رشد کشور سرعت خواهد بخشید.

سردار پاسدار علی رزمجو نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر و تسلیت شهادت رئیس‌جمهور شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، گفت: این سید بزرگوار ۷ ماه دفاع فعال از مردم مظلوم مقتدر غزه داشت و جوری که وزیر خارجه ایشان وزیر مقاومت فلسطین نام گرفت و وعده صادق که هیمنه اسرائیل را شکست با حمایت ایشان بود.

وی ادامه داد: وظیفه ما در قبال این همه خدمت این است که مبادا حرف‌هایی بزنیم که باعث یاس و ناامیدی شود و ثانیاً مشکلات مملکت را با اتکا به خود حل کنیم و با این شهید بزرگوار هم سوگند شویم که راه تو را پیش می‌بریم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر همچنین از ملت فهیم و رشید و بصیر ایران که با اتحاد و یکپارچگی در تشییع شهدا سنگ تمام گذاشتند تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha