چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
شهید

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مبارزه با فساد و مبارزه با استکبار از جمله برنامه‌های محوری رئیس جمهور فقید بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان امروز در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد، به ابعاد شخصیتی شهید رئیسی و خلوص نیت ایشان برای خدمت بی‌منت به مردم اشاره و بیان داشت: خدمت به مستضعفین، مبارزه با فساد، برقراری عدالت و مبارزه با استکبار از جمله برنامه‌های محوری رئیس جمهور فقید بود.

وی با اشاره به خدمات صادقانه و جهادی رئیس جمهور شهید و همراهان به مردم ایران اسلامی رئیس جمهور شهید را فردی ساده زیست، جهادی و خادم مردم دانست و خاطرنشان کرد: شهید رئیسی از ۴۷ سفر استانی که به استان‌های مختلف کشور داشت، همیشه پای حرف مردم به ویژه مردم مناطق سیل زده و زلزله زده نشست و به صورت جهادی در حل مشکلات مردم تلاش می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سفر به آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha