چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
عالم

حوزه/ آئین بزرگداشت روحانی برجسته حجت‌الاسلام سید شکرالله طاهری خرم‌آبادی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نشست هماهنگی برگزاری آئین بزرگداشت روحانی برجسته حجت‌الاسلام سید شکرالله طاهری خرم‌آبادی امروز با حضور حجت‌الاسلام عابدین درویش‌پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، مدیر کل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

در این جلسه اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر ابعاد شاخص وجودی این روحانی جلیل القدر، اظهار داشت: مهم ترین بُعد شخصیتی آن عالم ربانی که در بین تمامی مردم استان لرستان، شناخته شده و دارای اهمیت بوده وجهه مردمی بودن ایشان است که در این راستا به ‎عنوان یک روحانی تمام عیار شناخته شده هستند و لازم است مراسمی در شأن و شخصیت والای این بزرگوار برگزار شود.

وی بیان کرد: در همین راستا نیاز است تمامی نهادها و دستگاه‎ های فرهنگی پای کار آمده تا بتوانیم ابعاد مختلف شخصیتی ایشان را برای جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان به خوبی، تبیین کنیم.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد که آئین بزرگداشت این روحانی وارسته در تیرماه امسال همزمان با اولین سالگرد ایشان برگزار شود.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام سیدشکرالله طاهری از مدرسین حوزه علمیه لرستان بود که سال‌ها توفیق اقامه نماز جماعت در مساجد مختلف از جمله مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع)، مسجد جامع و آراسته در مرکز شهر و بازار خرم‌آباد، حضور در جلسات روضه و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و اعزام به عنوان روحانی کاروان‌های حج و زیارت را بر عهده داشت.

آن عالم وارسته در ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha