پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
کتابخانه

حوزه/ روانشاد گفت: در دولت سیزدهم دستگاه‌های فرهنگی با هم‌افزایی و منسجم به خوبی پای کار آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان که امروز در محل سالن جلسات شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان و عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، اظهار داشت: لرستان یکی از استان‌های ولایت‌پذیر، انقلابی و فرهنگی کشور با ظرفیت‌های غنی است که در دولت سیزدهم دستگاه‌های فرهنگی با هم‌افزایی و منسجم به خوبی پای کار آمدند و این موضوع کاملا مشهود است.

وی گفت: در دولت سیزدهم دستگاه‌های فرهنگی با هم‌افزایی و منسجم به خوبی پای کار آمدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با بیان اینکه هم اکنون در سطح کلان، وزارت ارشاد و نهاد کتابخانه‌های عمومی ارتباط تنگاتنگی دارند و با هم صمیمانه کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این ارتباط در استان لرستان نیز وجود دارد و پیوندها در این دوره نسبت به سایر دوره‌ها درخشان‌تر بوده است.

روانشاد بیان کرد: امیدواریم این همکاری بین نهادهای فرهنگی با حضور مدیران انقلابی هر چه بیشتر از قبل وجود داشته باشد و در ادامه مسیر شهید جمهور و شهدای خدمت، بتوانیم با همکاری هم قوی‌تر و بهتر دین خود را به نظام و ملت ادا کنیم.

در پایان حجت الاسلام علی اکبر سبزیان به عنوان سرپرست کتابخانه‌های عمومی لرستان معرفی و از زحمات سید سجاد راستخانه مدیر پیشین کتابخانه‌های عمومی لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha