یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کرمان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از اعزام بیش از ۳ هزار نفر از مردم این استان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت چهاردهم خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حسین انجم‌شعاع طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان ابراز داشت: شهید رئیسی تراز خدمت‌رسانی به مردم را ارتقا بخشید و با خدمت خالصانه و بی منت به مردم در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با اشاره انتخابات پیش رو گفت: به حول و قوه الهی مردم در هشتم تیرماه به کسی رأی می دهند که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه با بیان این که امام خمینی(ره) یک شخصیت بی‌نظیر در عصر حاضر بود که بزرگترین انقلاب قرن را رهبری کرد، افزود: در ایام ارتحال امام(ره) بیش از ۳ هزار نفر از مردم استان کرمان به مرقد معمار کبیر انقلاب عازم می شوند تا همچنین تجدید عهد و پیمانی با رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

انجم‌شعاع با بیان این که دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) است، ابراز داشت: در تاریخ ۹ خردادماه مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل ویژه بانوان، در محل میدان شورا برگزار می‌شود، ضمن آن که در ساعت ۲۰ سیزدهم خردادماه مراسم محوری در مسجد امام شهر کرمان برگزار می‌شود که سخنران این مراسم حجت‌اسلام والمسلمین دولابی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت است.

وی با بیان این که در ۲۰۰ نقطه از سطح استان کرمان مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار می شود، گفت در ساعت ۲۰ پانزدهم خرداد نیز مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در تکیه میدان قلعه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha