جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
تبریز

حوزه/ ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از زائران زنجانی با ۷۰ دستگاه اتوبوس به مراسم ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند.

به گزارش حبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه ستاد اجرایی بزرگداشت ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز ۱۴ خرداد به مانند هر سال در استان زنجان برگزار خواهد شد و این مراسم با سخنرانی محسن قنبریان اندیشمند آشنا به حوزه انقلاب و امامین انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه شب ارتحال با محوریت جبهه فرهنگی خاتم، احسان حلیم و همچنین عزاداری در پیاده‌راه با رعایت پیشگیری از ازدحام برگزار خواهد شد افزود: برگزاری ایستگاه‌های صلوات با محوریت بر مردم، برگزاری روضه‌های محلات، توزیع بسته‌های معیشتی، رعایت موارد امنیتی و انتظامی با تاکید بر مردمی بودن برنامه‌ها از جمله برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این جلسه اعلام شد که آمادگی برای اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از زائران با ۷۰ دستگاه اتوبوس به مراسم ارتحال امام راحل وجود دارد گفت: در این راستا انجام تبلیغات شهری هم در دستور کار قرار گرفته است.

عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان نیز در این جلسه به شرایط خاص کشور اشاره کرد و گفت: مردم با وجود همه وقایع و دشمنی دشمنان همیشه پای کار هستند و در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه جلسه استانی ستاد ارتحال در استانداری برگزار شده است اضافه کرد: مشکلی در برگزاری مراسم وجود ندارد و اگر هم مواردی هست اعلام شود تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha