پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
President

حوزه/ رییس شورای هیئات مذهبی استان مازندران گفت: ادامه مکتب خدمتگزاری رئیس جمهور شهید، خدمت هر چه بیشتر به مردم است، چرا که تمام گفتار، کردار، تفکر و نگاه شهید رئیسی خدمت به مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، محمدعلی باقری طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای خدمت که در مسجد زینبیه نکا برگزار شد با بیان این که با خدمت به مردم باید راه شهید رئیسی را ادامه دهیم، اظهار داشت: همه می‌دانیم تواضع و خدمتگزاری در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، عامل اصلی محبوبیت شهید رئیسی بود.

وی افزود: مسئولان و مدیران توجه داشته باشند خدمت صادقانه و خالصانه، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است.

مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور همچنین گفت: ادامه مکتب خدمتگزاری رئیس جمهور شهید، خدمت هرچه بیشتر به مردم است، چرا که تمام گفتار، کردار، تفکر و نگاه شهید رئیسی خدمت به مردم بود.

وی افزود: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان خبیث و کینه توز، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد و این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha