دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حضور مدیر حوزه علمیه استان مازندران در نشست معاونین تبلیغ شهرستان‌های استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مازندران و هیئت همراه در نشست معاونین تبلیغ شهرستان‌های استان مازندران حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده، مدیر حوزه علمیه استان مازندران و هیئت همراه با حضور در نشست معاونین تبلیغ شهرستان‌های استان مازندران به بیان نکاتی پرداخت و گفت: حوزه علمیه در بازسازی تمدن اسلامی رسالت اصلی دارد.

وی به راهکارهای حوزه علمیه در بازسازی تمدن اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: حوزه علمیه با حضور و نقش‎آفرینی مؤثر اخلاقی و تربیتی در عرصه اجتماعی و سیاسی و در عرصه تبلیغ و هدایت جامعه می تواند در بازسازی تمدن اسلامی بدرخشد.

مدیر حوزه علمیه استان مازندران، «ضعف علمی و عدم پیشرفت مبلغان»، «توجه به علمی شدن و روشهای جدید تبلیغ»، «عدم تناسب کمیت مبلغ به جمعیت» و «تعدد دستگاه های تبلیغی» را از آسیب‌ها و چالش‌ها در حوزه تبلیغ برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین بر برنامه ریزی جهت بازگشایی مساجد تعطیل و بدون امام جماعت در سطح استان با همکاری ارگان ها و نهادهای مربوطه تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده در ادامه به مدیریت کمیته روحانیت در کنگره ۱۰۴۰۰ شهید استان مازندران اشاره کرد و افزود: در این زمینه باید «گفتمان سازی کنگره توسط مبلغین»، «پاسخ به شبهات دفاع مقدس و ترویج سیره شهدا بویژه شهدای روحانیت» و «برگزاری یادواره شهدای روحانیت در شهرستانها» در دستور کار قرار بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha