جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
حجت الاسلام تقوی

حوزه / حجت‌الاسلام تقوی گفت: توفیق  خدمت در مسجد نصیب هر کسی نمی‌شود و باید خدمت به مسجد و خانه خدا را توفیق دانست، چرا که اثرگذارترین نقطه‌ای که می‌شود در آن فعالیت کرد، مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام سید رئوف تقوی امروز در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، اظهار داشت: توفیق خدمت در مسجد نصیب هر کسی نمی‌شود و باید خدمت به مسجد و خانه خدا را توفیق دانست، چرا که اثرگذارترین نقطه‌ای که می‌شود در آن فعالیت کرد، مسجد است.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، کسی که در وسط میدان باشد، اقبال مردم بیشتر به آن سمت است که در این راستا کانون اینگونه فعالیت می‌کند.

وی با تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان رئیس جمهور و با تأکید بر لزوم الگوگیری از شهید جمهور، بیان کرد: شهید رئیسی و هیات همراه عاقبت به خیر شدند و کارهایی که انجام دادند امروز خود را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: مسجد یکی از مهم‌ترین سنگرها برای بسط ارزش‌ها و تعمیق بخشی به مولفه‌های تربیتی، بصیرتی و نظام سازی بر اساس مبانی اسلام ناب است.

وی اظهار کرد: اگر امروز از شهدای گرانقدری چون شهید حججی و مدافعان حریم امامت و ولایت با افتخار نام می‌بریم، این شهدا محصول کار تربیتی، بصیرتی و معرفتی در مساجد هستند.

دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین عنوان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در مساجد می‌تواند انگیزه و علاقه حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان را در این پایگاه‌های فرهنگی افزایش دهد.

در ادامه قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تیز گفت: از فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تشکر می‌کنم و اقدامات جدیدی در این کانون‌ها دیده می‌شود.

وی عنوان کرد: از موضوعات مهم در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد، تشویق است و سپس در ادامه کار تربیتی است که در این کانون، به صورت تلفیقی در حال انجام است و جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: فعالیت‌های کانون مساجد مسرت بخش است و با دیدن این فعالیت‌ها لازم است تا حمایت‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha