دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین ستاد عتبات عالیات استان قزوین و مرکز رسیدگی به امور مساجد امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، امروز جلسه ای بین مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین و جمعی از اعضای ستاد عتبات و حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی رئیس مرکز سیدگی به امور مساجد استان قزوین و حجت الاسلام موسوی موینی مسئول بازرسی، نظارت و ارزیابی رسیدگی به امور مساجد در دفتر ستاد عتبات برگزار شد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین ستاد عتبات و مرکز رسیدگی به امور مساجد به امضاء دو طرف رسید.

طاهرخانی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد با ستاد عتبات گزارشی از فعالیت‌ها در خصوص توسعه اعتاب مقدسه و پروژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و پروژه صحن و شبستان حضرت زینب(س) در کربلای معلی و جذب نذورات برای کاشی کاری حرم و تشکیل مجمع خیرین حرم ساز استان ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی ضمن تشکر از اقدامات ستاد عتبات، اظهار داشت: بالاترین صداقت پیمان و عهد با امام زمان(عج) است و ما با امام زمان(عج) عهد بستیم که خادم اهل بیت ائمه اطهار باشیم و کار در عتبات ماندگار و ابدی هست؛ خدمت در این عرصه و خادمی اهل بیت علیهم السلام توفیق سعادت می خواهد و هر کمکی که از طرف مرکز رسیدگی به امور مساجد لازم باشد دلی انجام خواهیم داد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، شهید رئیسی و همراهان وی و گرامیداشت سوم خرداد با قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداحان اهل بیت در دفتر ستاد عتبات برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha