جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1161043
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
سبزیان

حوزه/ سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان از تشکیل و ایجاد مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان امروز در دیدار با اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خیران را بازوی توانمند توسعه فرهنگ برشمرد و اظهار داشت: ایجاد مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در استان یکی از اولویت‌های کاری این اداره کل در دوره جدید مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نشان داد در کمترین زمان ممکن می‌توان بیشترین اثرگذاری را داشت، افزود: اگر از فضای محدود مدیریتی به خوبی استفاده نشود، جز خسران چیزی به‌جای نخواهد ماند، اما اگر از این فرصت به خوبی استفاده شود قطعاً اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه هرکجا که تاثیرگذاری خوبی وجود داشته است، محصول هم‌افزایی و هم‌گرایی بوده است، ادامه داد: در رویدادها و برنامه‌های مشترک و فعالیت های فرهنگی تاثیرگذاری، با همکاری دستگاه های فرهنگی اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام سبزیان با اشاره به اینکه آمادگی داریم از ظرفیت‌های مشترک در زمینه اتمام طرح های نیمه تمام استفاده کنیم، استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری استان در کتابخانه‌های عمومی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: طی بازدید از کتابخانه‌های عمومی فعالیت‌های این کتابخانه‌ها در راستای ایجاد فرهنگسراهای اجتماعی و آموزش کسب و کارهای کوچک را مطلوب ارزیابی کرد.

وی گفت: اگر دستگاه‌های فرهنگی در استان هم‌افزایی، همکاری و همت مضاعفی داشته باشند، علی‌رغم مشکلات اقتصادی و عمرانی موجود در استان، در حوزه فرهنگ در سطح کشور می‌توانند حرف‌ها برای گفتن داشته باشند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین موانع و مشکلات در انجام کارها و اقدامات فرهنگی، جزیره‌ای عمل کردن نهادها و دستگاه‌های مسئول است.

حجت الاسلام سبزیان در پایان ایجاد مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در استان را یکی از اولویت‌های کاری خود برشمرد و افزود: خیران بازوی توانمند توسعه فرهنگ هستند و با توجه به اینکه به نظر می‌رسد هم‌گرایی فرهنگی خوبی در لرستان وجود دارد می‌توان مجمع خیرین فرهنگی را ایجاد کرد و از این ظرفیت برای حوزه فرهنگ و کتاب استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha