یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
چله خدمت

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان لرستان از برگزاری پویش خدمت همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جلال شیخ پور، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پویش چله خدمت به یاد شهدای خدمت بیان داشت: در راستای اجرای این طرح پخت نان رایگان در محله‌های کمتر برخوردار شهرستان‌های خرم آباد، الیگودرز و نورآباد به همت خیران توزیع می شود.

وی افزود: ایده پویش را گروه‌های جهادی و مردمی ایجاد نمودند تا از این طریق یاد شهدای سانحه اخیر به ویژه رئیس جمهور که خود پرچمدار حوزه خدمت به مردم و محرومیت زدایی بود، گرامی داشته شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه از فردای مراسم تشییع شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، ایده‌های مختلفی از جمله خیرات نان، آزادسازی زندانیان، سفر رایگان با تاکسی، خدمات ویزیت رایگان پزشکی به صورت مجازی با طراحی پوستر مطرح شد که همچنان در سراسر کشور ادامه دارد خاطر نشان کرد : هدف اصلی این پویش ۸ میلیون خدمت در مدت چهل روز است که با استقبال خوب مردم افزایش این رقم قابل پیش بینی است.

شیخ پور یادآور شد: مردم استان سال گذشته ۴۸۷ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از محل صدقات مردمی بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha