پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
اراک

حوزه/ استاندار مرکزی تصریح کرد: رمز توفیق کمیته امداد امام(ره)، مردمی بودن و مردم پایه بودن آن در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به این که دولت سیزدهم در عرصه های مختلف به خصوص بحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی منشأ آثار و برکات بسیاری بدوه است، اظهار داشت: بارها در استان مرکزی اعلام شده که مدیری که نتواند به تبعیت از آقای رئیسی کار کند و تعطیلی داشته باشد، خائن به مردم و راه آینده و دولت است.

وی افزود: در این فرآیند یکی از سازمان‌هایی که عملکرد مناسبی داشت و نگاه محرومیت زدایی سید محرومان را همراهی کرد، کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

استاندار مرکزی همچنین بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: رویکرد کمیته امداد یک هدف عالی منطبق با انبیا و انقلاب اسلامی مبنی بر محرومیت زدایی است و اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی اجرا و توسعه است.

مخلص الائمه همچنین گفت: مردمی بودن و مردم پایه بودن همچنین دیوان سالار نبودن آن از دیگر ویژگی‌های کمیته امداد محسوب می‌شود و این مهم مورد توجه ویژه باشد که رمز موفقیت نهادهایی که امام راحل برای مقابله با دوره پهلوی تأسیس کرده‌اند، دیوان سالار نبودن آنها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha