دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
امام خمینی(ره)

حوزه/ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: توجه به پابرهنگان و محرومان و تلاش برای حل مشکلات آن ها دغدغه جدی امام خمینی(ره) بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، جعفر صباغیان طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان این که از جمله مهم ترین دغدغه های امام راحل، تأمین نیازهای محرومان بود، گفت: شهید رئیسی نیز همین دغدغه را داشت و بر همین اساس ایشان با نگاه دغدغه مند خود ساختار آستان قدس را در زمان تولیت تغییر داد و معاونت امداد و مستضعفین را ایجاد کرد.

وی افزود: با این نگاه ژرف و اندیشه بلند تأسیس زائرسرای رضوی ایجاد شد و آستان قدس ظرفیتی ایجاد کرد که نیازمندان کشور که توانایی رفتن به زیارت نداشتند امکان استفاده از این ظرفیت را دارند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به خدمات ماندگار دولت سیزدهم به خصوص در زمینه رفع محرومیت در کشور، گفت: سید محرومان لقبی بود که به شهید رئیسی تعلق گرفت و مدال افتخاری برای ایشان بود.

وی ادامه داد: امام راحل در استان مرکزی، این مهد کهن پرورش یافت و انقلاب اسلامی را تأسیس کرد این در حالی است که در ادبیات و اندیشه ایشان، همواره توجه به پابرهنگان، محرومان و مستضعفان از جمله دغدغه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

صباغیان همچنین خاطرنشان کرد: توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از جمله تأکیدات و دغدغه‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهید رئیسی بود که در این راستا در سال گذشته جشن خودکفایی یکصد هزار خانواده تخت حمایت با حضور شهید رئیسی برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha