دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خدری با بیان اینکه امروز دنیا در حال فهم وصیت‌نامه امام است، اظهار داشت: بیداری جهانی جوانان و دانشگاهیان در دنیا آنها را به تدریج به سمت مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب اهل‌بیت است، سوق داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: وصیتنامه و بیانات امام، راز و رمز انقلاب بزرگ ملت ایران است.

امام جمعه چغادک اظهار داشت: از طریق مطالعه وصیت‌نامه سیاسی الهی امام می‌توان بینش، نگرش، روش و منش امام خمینی(ره) و شاخص‌های راه انقلاب را شناخت. رمز و راز موفقیت امام که دنیا را تکان داد در همین وصیتنامه و بیانات دیگر امام نهفته است.

حجت الاسلام خدری گفت: به تعبیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی؛ «اصول انقلاب همان چیزهایی است که در وصیّت‌نامه و بیانات امام وجود دارد؛ اینها پایه‌ها و ستونهای انقلاب است».

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: وصیت‌نامه امام خمینی(ره)، جهان شمول است و برای همه مردم دنیا، همچنان که خود ایشان فرمودند: «وصیت سیاسی ـ الهی این جانب اختصاص به ملت عظیم‌الشأن ایران ندارد، بلکه توصیه به جمیع ملل اسلامی و مظلومان جهان از هر ملت و مذهب می‌باشد».

حجت الاسلام والمسلمین خدری با بیان اینکه امروز دنیا در حال فهم وصیت‌نامه امام است اظهار داشت: بیداری جهانی جوانان و دانشگاهیان در دنیا آنها را به تدریج به سمت مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام است، سوق داده است.

وی ابراز داشت: البته فرقه‌های منحرفی همیشه بوده‌اند که سعی کرده‌اند مردم را از انقلاب و مکتب امام دور کنند که این فرقه‌ها در زمان خود امام هم بودند و دل امام را خون می‌کردند مثل انجمن حجتیه که قرائت انحرافی خاصی در مورد مهدویت داشتند و در پوشش دم زدن از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مردم را از خط واقعی امام زمان دور می‌کردند و مثل جریان ضد وحدت شیعه انگلیسی که با خط امام و خط واقعی اهلبیت تعارض داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: امروز هم البته کسانی هستند که دم از امام زمان می‌زنند ولی، خواسته یا ناخواسته برخلاف مسیر امام زمان علیه‌السلام حرکت می‌کنند و جوان‌های عزیز هیئت ها را از خط اسلام ناب محمدی و مکتب واقعی اهلبیت دور می‌کنند که در این زمینه عزیزان مذهبی و بسیجی ما باید بسیار مراقب باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha