یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کوهدشت

حوزه/ امام جمعه کوهدشت گفت: امام خمینی(ره) یک مکتب عظیم و یک الگو برای بشریت به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام‌ جمعه کوهدشت امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره) بیان داشت: امام خمینی(ره) یک مکتب عظیم و یک الگو برای بشریت به شمار می‌رود و باید تلاش کنیم این مکتب عظیم در جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم های ۱۴ و ۱۵ خرداد اندیشیده شده است، افزود: تلاش می شود برنامه های این ایام مردمی و منسجم برگزار شود.

امام‌ جمعه کوهدشت با بیان این که شهید رئیسی و همراهان تلاشهای بسیاری انجام دادند و ثمرات آن را هم اکنون مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: پس از شهادت ایشان و همراهان با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بدون هیچ گونه مشکلی روال کشور به جلو می‌رود و ساز و کار انتخابات ریاست‌جمهوری هم به خوبی در حال انجام است.

حجت الاسلام طهماسبی در پایان با بیان اینکه خون شهید رئیسی و همراهان خدوم موجب شد انقلاب مجدد زنده شود، گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم و همچنین انتخابی فردی اصلح برای ریاست جمهوری همچون شهید رئیسی موجب پیشرفت و اعتلای روزافزون ایران اسلامی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha