چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام انصاری گفت: وحدت و ایمان از رموز موفقیت جمهوری اسلامی در این چند دهه اخیر است و امیدواریم با همبستگی و همدلی در انتخابات پیش رو شرکت کرده و با انتخاب شایسته، ایران اسلامی را به سمت قله های پیشرفت هدایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام بلال انصاری امام جمعه شهرستان ممقان در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد اظهار کرد: حضرت امام(ره) جمهوری اسلامی ایران را بر مبنای دین مبین اسلام بنا نهادند و به انگیزه های مردم میدان دادند و همین حضور مردم در صحنه های مختلف باعث شد حکومت وابسته و ننگ پهلوی تمام شود.

وی با بیان اینکه گفتمان امام گفتمان عزتمدارانه بود گفت: امام نفرت از استکبار را به ما آموخت و نشان داد هیچ وقت نباید ذلت را پذیرفت و زیر یوغ استکبار رفت.

امام جمعه ممقان در ادامه به اقدامات شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری اشاره و بیان داشت: یکی از شاخصه های اصلی شهدای خدمت ولایتمداری آنها بود که سبب شد عزتمندانه رو دوش مردم شهیدپرور ایران اسلامی تشییع شوند.

حجت الاسلام انصاری تاکید کرد: وحدت و ایمان از رموز موفقیت جمهوری اسلامی در این چند دهه اخیر است و امیدواریم با همبستگی و همدلی در انتخابات پیش رو شرکت کرده و با انتخاب شایسته، ایران اسلامی را به سمت قله های پیشرفت هدایت کنیم.

وی به نقش ارتش در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ارتشیان قهرمان همیشه مطیع امر ولایت فقیه بوده و هر کجا که لازم شده حضور یافته و خدمات بی منت خود را انجام داده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha