چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1161578
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
لل

حوزه/ طوفان الاقصی و در پی آن حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل غاصب، کودک کش و منحوس، باعث شد، وزنه ی نظام اسلامی، در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، بین المللی، اقتصادی و اجتماعی رشد نموده و هنوز خیلی از پیامدهای این قدرت نمایی ظاهر نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان حجت الاسلام ابراهیم شفاهی استاد حوزه علمیه مولود کعبه جاسک، در یادداشتی به مناسبت سانحه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور پرداخت:

دل وا پس نباشید...

سانحه ی سقوط هلی کوپتر حامل ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آیت ا... شهید سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه باعث شد، از عصر روز سی ام اردیبهشت تا صبح سی و یکم، ملتی دل نگران، دست به دعا و پریشان باشند.

تنها مردم ایران مضطرب، نگران و منتظر خبر خوب یا بد نبودند، دوست داران این نظام مقدس در سراسر عالم، دل پریشان و نگران بودند. تا این که صبح سی و یکم اردیبهشت رسما اعلان شد، رئیس جمهور ایران اسلامی و هیئت همراه به لقاء الله پیوسته اند.

در هر کشوری امکان وقوع چنین حادثه ای است. شاید در بعضی از کشورها چنین حادثه ای باعث سقوط یک حکومت و نظام بشود. شاید در دیگر جا، باعث به هم ریختگی اجتماعی و بی نظمی یا هرج و مرج نظامی و سیاسی شود.!!

ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون که ۴۶ سال از عمر با برکتش می گذرد، حوادث سخت و بزرگی را پشت سر گذاشته است:

۱- رو در رویی مسلحانه منافقین با نظام نو پا در ابتدای عمر انقلاب.

۲- کودتای طرفداران غرب

۳- تهاجم نظامی آمریکا به ایران اسلامی در پی تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا

۴- ترور رئیس جمهور اسلامی ایران، نخست وزیر و شخصیت های علمی، سیاسی و مردم عادی

۵- تهاجم همه جانبه عراق با پشتیبانی قدرت های جهانی در غرب و شرق و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

۶- اعمال تحریم های اقتصادی و سیاسی

۷- رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه.

۸- فتنه هایی که هر چند سال یک بار با برنامه ریزی دقیق دشمنان خارجی و داخلی نظام انجام شده و می شود.

و...

حوادثی که هر کدام کافی بود یک نظام دگرگون شود یا سقوط نماید.!!

شاید سوالی در ذهن هر کسی مطرح شود که چرا این نظام مقدس با این همه حوادث تلخ، بزرگ و دردناک، دشمنی غرب و شرق و حتی خیلی از کشورهای به ظاهر اسلامی، هنوز سر پا است و روز به روز قدرتمند هم شده است و بر شوکت آن افزوده می شود?!

جوابش در دو کلمه است:

۱- رهبری

۲- مردم

اگر نظام و کشوری از رهبری بصیر و در خط اسلام اصیل، یعنی اسلامی که اهل بیت علیهم السلام را ادامه دهنده راه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، می داند، بر خوردار، و مردمش متدین، با بصیرت و گوش به فرمان رهبری باشند، این چنین جامعه، نظام و کشوری شکست نخواهد خورد.

ایران اسلامی با پیشرفت های علمی، نظامی و سیاسی، سال به سال به قله ترقی نزدیکتر خواهد شد.

اگر اقتصاد مریض این نظام مقدس سر و سامان بگیرد، که با تلاش و زحمت مردان انقلابی، متدین، متعهد، متخصص و دل سوز، امثال رئیس جمهور شهید، می تواند تحقق پیدا کند، می توان گفت: این نظام اسلامی برای همه دنیا، در زمینه های مختلف و گوناگون، حرف برای گفتن دارد.

طوفان الاقصی و در پی آن حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل غاصب، کودک کش و منحوس، باعث شد، وزنه ی نظام اسلامی، در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، بین المللی، اقتصادی و اجتماعی رشد نموده و هنوز خیلی از پیامدهای این قدرت نمایی ظاهر نشده است.

نگارنده اعتقاد عمیق دارم، عملیات " وعده صادق" رسانه ای بود برای معرفی اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام، و این نظام مقدس اسلامی به جهان بشریت.

پیامد این اقتدار، مسلمان و شیعه شدن عده ای در جهان، بود که ساعاتی پس از این حمله آغاز شد و ادامه خواهد داشت.

تا وقتی سایه ولی امر بر سر این نظام اسلامی، مردم شریف ایران و جهان اسلام است و مردم با بصیرت در صحنه های مختلف مثل تشییع شهدای خدمت و اتنخابات آینده ریاست جمهوری، حضور دارند، کسی نمی تواند دل واپس باشد.

حضرت دوست درست فرمودند: دل واپس نباشید...

ابراهیم شفاهی ۱۱/ ۳/ ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha